02 januar 2008

Happy Newyear...!!!!


Jeg er lige vågnet......efter det meste af en hel dag på arbejde igen efter 11 dages uafbrudt juleferie, har jeg netop slået øjnene op bag skærmen på mit kontor og har en smule svært ved at komme i tanke om hvorfor jeg ikke ligger og gasser den hjemme i min seng ligesom de andre 11 dage.

Hvad skete der ellers sidste år? Jo altså, til nytårsfesten forleden nat blev jeg spurgt hvor højt jeg ville rate 2007 på en skala fra 1 til 10. På det tidspunkt var alt fra 03 til 5 taget så jeg lod mig rive med og gav året et stort 7-tal med pil op ad. Eneste grund jeg kunne komme i tanke om til at jeg ikke kunne give højere var at jeg ikke havde fået nye ski i hele 2007.
Det var ellers et af de der år, hvor man godt kunne have tilladt sig selv at være en smule pivet (nogen vil sige at jeg også var det....). Selvom år 2007 startede perfekt med en nytårsskitur til Frankrig i godt selskab, så nåede jge desværre også at opleve hvordan modesygdommen stress rammer (fra nu af får ingen mig til at kalde stress for et modefænomen....), jeg mistede min far efter lang tids sygdom (tak for julehilsnen farmand....) og det har generelt været et hårdt år at komme igennem. Men det der ikke slår dig ihjel, gør dig bare stærkere. Og jeg har i den grad lært noget om mig selv i 2007.
2008 er allerede nu godt igang, og da jeg nødigt skulle risikere at manglende indkøb af skiudstyr blokerer en fremragende karakter ti lnæste nytårsaften, så har jeg allerede bestilt nye ski (og de kommer med posten lige om lidt...), der er indkøbt nye goggles og der skal nok komme mere.
Jeg glæder mig rigtigt meget til at se jer allesammen i 2008. Og så skal der live-blogges fra et væld af allerede planlagte rejser som f.eks. St.Anton, Dublin, Paris, Houston, Skanderborg og mange mange flere steder....
Ses derude...

Ingen kommentarer: