18 december 2007

Jeg kan næsten ikke vente....

Jeg er ved at få feber. Skifeber. Det sker hvert år ved den her tid og symptomerne er især en umådelig trang til at bruge massive mængder af penge på nyt skidress, nye ski, læse skifora på nettet og finde gamle skibilleder frem. Jeg er ved at gå agurk over at alperne har voldsomme mængder af sne og at jeg stadig sidder 1500 km væk fra sneen. Men der sker snart noget. For der er kun en lille måned til vi drøner til St. Anton. Inden da skal jeg bare ha overstået julen, købt nye ski og overtalt mig selv til at sidste års skitøj fungerer fint i år igen. Hmm. Måske må man få nye goggles?

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Det er dejligt at finde ud af, at mænd også har 'ja, jaaaii! Så må jeg købe tilbehør!'-genet. Det må betyde, at du har stor forståelse for, når man er kommet til at købe støvler. Igen.

Mikkel F sagde ...

Nu er der jo en ret stor forskel på at købe "tilbehør" (typisk kvindehandling) og på at købe "udstyr" (typisk mandehandling). Så jeg har en helt enrom forståelse for indkøb af udstyr - og her taler vi om aggregater til udførelse af diverse sportsgrene samt naturligvis håndværktøj....(og det omfatter ikke neglefile og den slags....)