17 december 2007

Fjæsbog....


Man skal jo være repræsenteret alle mulige steder på internettet....ellers kan man godt glemme alt om at opretholde en social profil. Hvis ikke man er bådepå Facebook, LinkedIn, MySpace, Blogger og en 30-40 andre sociale netværkstjenester, så er man allerede godt på vej ud i glemslen og dine venner vil stille og roligt glemme hvem du er i løbet af en uges tid.


Så bare lige for at sikre mig at I alle sammen husker at sende julehilsner til mig, så er jeg nu også på Facebook ....og jeg har lige opdateret med fede billeder fra et par skiture.......især den til Canada..! Fk jeg iøvrigt sagt at vi tager til St.Anton liiige om lidt.....kun en lille måneds tid til vi er nede hos Anton Aus Tirol, Dj Ötzi, Jägerte, Red Bull og Vodka ....og masser af sne......


Ingen kommentarer: