25 august 2008

Det er med vilje.....jeg ved det!

Det er sen eftermiddag og netop hjemvendt fra den første dag på jobbet efter en dejlig lang sommerferie, en dag brugt på at få fødderne til at vende sig til sko, læse 300 mails (I kid you not!) og undertrykke trangen til at drikke en ferieøl til middag, og så er det første jeg ser når jeg åbner postkassen Danskis vinterferiekatalog der meget strategisk er lagt i postkassen. Det slår aldrig fejl. De gør det hvert år og nu kan jeg så gå i 5 mdr og glæde mig til alpetinder. Står er ikke noget i Genevekonventionen om den slags?

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Der står ihvertfald i konventionerne, at det er FORBUDT at have et billede af mine ski på forsiden. Som om de er taget i forvejen eller at hende der med de usmagelige briller står og siger 'kom så og tag dem, da'. Ikke nogen, der siger at vi ikke er til fals for billige tricks og lokkemad.

Unknown sagde ...

Du kunne nok godt henvise til:
Verdenserklæringen om Menneskerettighederne

Vedtaget den 10. december 1948 af De forenede Nationers Generalforsamling

Artikel 5
Ingen må underkastes tortur eller grusom, umenneskelig eller vanærende behandling eller straf.