04 marts 2008

Jeg har fået nyt yndlinghotel...

En gang imellem - bare en gang imellem - må man gerne være mere heldig end koncernrejsekontoret tillader. Kom for nylig til at blotlægge min holdning til den discounthotelkæde som kompagniet længe har foretrukket pga de lave omkostninger. Blev herefter af normalt uopfindsomt rejsekontor spurgt om jeg ville prøve noget nyt de havde fået muligheden for at tilbyde fra tid til anden. Krævede bare lige at jeg gik med til at tage aftensmåltid på hotellet (jo tak - hellere det end at styrte rundt i Kbh efter en slatten Burger King). I aften ankom jeg så til det der viser sig at være übercool designerhotel med fokus på sund livsstil og et motto der hedder Live Life. Buffet der består af små lækre og sunde retter. Coffeetablebooks om design. Og winebar. Og stil. Go stil. Lige noget for mit snob-gen. www.hotel27.dk

Ingen kommentarer: