12 oktober 2007

Religion....! Bare hold op med det...

Jeg er ikke medlem af Folkekirken. I starten var det mest fordi jeg ku spare nogle tusinde kroner i skat om året, men efterhånden er det blevet forvandlet til et klart statement om at jeg ikke finder mig I at nogle religiøse fundamentalister skal fortælle mig hvordan mit liv skal leves....og da slet ikke at en gammel bog skal diktere mig noget som helst. Jeg tror på mig selv, og jeg tror på at jeg selvstændigt er i stand til at tage ansvaret for mit liv og mine handlinger.

Det er der vist andre der også gør - bl.a. en gut der hedder Pat Condell. han introducerer sig selv med "Hi - I'm Pat Condell. I Don't respect your beliefs and I don't care if you're offended....". Tydeligvis ateist og humorist...og han går her i forskellige videoklip til frontalangreb på alverdens religioner og deres tåbeligheder. Det er sjov.....

Ingen kommentarer: