24 oktober 2007

Membership has it's privileges


Jeg ka’ godt li’ det der med at få lidt ekstra luksus i hverdagen. Airport Lounges er et af de bedre steder at tildele sig selv lidt ro og fred fra den frådende pøbel, der halsløst spæner rundt blandt taxfree Glenfiddich og dårlige restauranter, udenfor i det almindelige lufthavnsområde. Kald mig bare lidt snobbet, men jeg gider simpelthen ikke sidde og stresse dernede, når jeg for et par hundrede kroner om året kan råde over et kreditkort der giver mig fri adgang til de sagnomspundne lounges i stort set alle større lufthavne i Europa. Så nu sidder jeg så i Amsterdam Airport og nyder roen, får strøm på fonen…og en gratis Gin Tonic. Ovre i tasken ligger den nye HTC Touch som jeg fik med hjem som vinder af en eller anden konkurrence hos min leverandør (en temmelig stor amerikansk softwarekoncern) – og hjemme venter verdens bedste kæreste. Life is good.

Ingen kommentarer: