26 juli 2007

Det er sikkert og vist...Walther er løs i bøgeskoven


Vi stiller stadig kun op men stemningen er klar....jeg lover det.
Det er noget af en oplevelse at gå mutters alene rundt i den endnu ikke helt festivalklare bøgeskov midt om natten. Jeg er nattevagt i opstillingsperioden og det giver en helt unik mulighed for at komme meget, meget tæt på skoven, og lære festivalen at kende indefra. Som jeg går der i skoven midt om natten, stort set alene, får jeg næsten følelsen af at festivalen er min..helt alene...i det mindste i det lille øjeblik. Jeg ser alle de små detaljer - og får en intens oplevelse af samtlige skovens myg på én gang. Sekundet senere bliver det hele så revet i stykker fordi der vælter en kvindelig elektriker ud af elektrikervognen og sætter sig til at urinere i skovbunden. Nothing lasts forever, men jeg har nu stadig et eller andet med den skov. Anyway...I kan godt glæde jer til at komme derned....der er masser af spas planlagt :o).

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Det bliver så sjovt! Ud over fadbamse-t-shirten er der nu kommet en shot-hat med fletninger. Nu mangler vi bare halskæden der blinker og en blå mandags-spray, så er byfesten hjemme :) Hvem stemmer for medhjælperbaren?

Ahem... selvom hun er elektriker, så tror jeg ikke det ville være godt at hun stod op og tissede i busken (HÆKKEN!). Men det er bare mig...

Mikkel F sagde ...

Jeg har en af de der halskæder der blinker...! Den kan blinke på to måder......og det er med sådan noget blåt lys som nogen fra Galten har i bunden af deres biler.

http://picasaweb.google.dk/mikkel.frandsen/AdgangForAlle/photo#5091822061755612050

Katrine Lykke Ballisager sagde ...

fed betragtning...din helt egen festival om natten....arbejder også i opstillingsperioden..og hvor glæder man sig bare når man går rund og betragter det hele...